Послуги - Сервісне обслуговування

«Буревісник»

Налагоджена система сервісного обслуговування апаратів ШВЛ

Компанія спеціалізується на наданні широкого спектра послуг як для корпоративних клієнтів так і для приватних осіб. Професіоналізм і відповідальність ключові переваги нашої компанії.

Експлуатація апаратури ШВЛ без сервісного обслуговування виконання планових ремонтів категорично заборонена. Тому передбачений комплекс технічного обслуговування апаратури ШВ

  • 1. Комплекс технічного обслуговування апаратури ШВЛ включає:
    • 1.1. Щотижневе технічне обслуговування (ЕО).
    • 1.2. Планове технічне обслуговування, яке включає:
      • 1.2.1. Сервісне обслуговування (ЗІ).
      • 1.2.1. Поточний ремонт (ТР).
      • 1.2.2. Середній ремонт (СР).
      • 1.2.3. Капітальний ремонт (КР).
    • 1.3. Неплановий ремонт (НР).

Щотижневе технічне обслуговування (ЕО) виконується силами закріпленого за апаратурою медичного персоналу.

Сервісне обслуговування, всі види планових і непланових ремонтів виконуються силами заводу-виготовлювача або акредитованих ним регіональних сервісних центрів.

  • 2. Щотижневе технічне обслуговування включає:
    • 2.1. Зовнішній огляд стану кріплення стійки висувний і її елементів.
      • 2.1.2. Контроль наявності всіх елементів зовнішнього дихального контуру.
      • 2.1.3.Зовнішній огляд елементів дихального контуру на предмет відсутності механічних пошкоджень і поривів шлангів, тріщин в елементах влагосборника і сполучних вузлів.
      • 2.1.4. Зовнішній огляд елементів кріплення агрегатуються вузлів: зволожувача, очищувача, дозиметра кисню і закису азоту, пульсоксиметра або монітора ( у разі комплектування цими приладами).
      • 2.1.5. Обов'язково! Контроль наявності та видалення пилу повітряного фільтра. При некомплектності елементів дихального контуру робота апарату ШВЛ категорично неприпустима.
    • 2.2. Звітність про виконаних роботах:
      • 2.2.1. Облік виконання ЕО з фіксацією поточних зауважень і пропозицій ведеться закріпленим за апаратурою медичним персоналом в журналах довільної форми з обов'язковим зазначенням дати, прізвища та розпису виконавця.
      • 2.2.2. Журнал пред'являється бригадирові сервісної або ремонтної бригади, що виконує наступні види технічного обслуговування, для контролю та усунення зазначених зауважень.
      • 2.2.3. За результатами ЕО може бути прийнято рішення про необхідність дострокового проведення сервісного обслуговування або планового ремонту.