Каталог

БРИЗ-Т
БРИЗ-Т
БРИЗ-Т
БРИЗ-Т

Апарат ШВЛ „Бриз-Т” транспортний варіант

Апарат ШВЛ «Бриз-Т» - апарат штучної вентиляції легенів для транспортних засобів швидкої медичної допомоги та МНС, застосування безпосередньо на місці події та транспортування в межах лікарні.

Апарат ШВЛ «Бриз-Т»:

  1. Апарат призначений для проведення штучної вентиляції легенів (ШВЛ) у дорослих пацієнтів і дітей старше 1-го року на догоспітальному етапі (на місці події й при транспортуванні), а також у стаціонарних лікувальних установах.
  2. Апарат ШВЛ «Бриз-Т-01», ИКГЛ.941622.007-01, ТУ У 33.1-14312358-044:2006 - для використання на місці події, при транспортуванні та вдома.
  3. Апарат ШВЛ «Бриз-Т-02», ИКГЛ.941622.007-02, ТУ У 33.1-14312358-044:2006 - для використання в стаціонарних лікувальних установах при короткочасній штучній вентиляції без зволожувача.
  4. Апарат ШВЛ «Бриз-Т-03», ИКГЛ.941622.007-03, ТУ У 33.1-14312358-044:2006 - для використання в стаціонарних лікувальних установах при тривалій штучній вентиляції з зволожувачем фірми „PGD”.

Режими штучної вентиляції легенів:

  • автоматична примусова ШВЛ (СМV);
  • допоміжна (тригерних) ШВЛ (А + СМV);
  • синхронізована переміжна примусова ШВЛ (SIMV);
  • режим самостійного дихання (SB).

У комбінації з основними режимами апарат забезпечує:

  • постійне позитивний тиск РЕЕР у всіх режимах;
  • підтримку потоком (FS) в режимах допоміжної вентиляції SIMV, SB;
  • самостійне дихання під постійним позитивним тиском(СРАР) в режимі SB;
  • ручне управління вентиляцією в режимі SB за допомогою кнопки;
  • ШВЛ з періодичним роздуванням легенів (SIGH);
  • плато на вході в режимах CMV, SIGН;
  • ШВЛ з спадної швидкістю вдування.

Звукова і світлова аварійно-попереджувальна сигналізація спрацьовує при:

  • розгерметизації дихального контуру;
  • відхилення тиску в дихальному контурі на ±30% від встановленого значення;
  • несанкціоноване відключення зовнішнього електроживлення (при цьому апарат повинен перемикатися на внутрішній джерело живлення);
  • досягненні тиску в дихальному контурі рівня обмеження;
  • зниження тиску газів на вході апарату нижче допустимого рівня;
  • при відсутності самостійного дихання в режимі SB (Апное);
  • при несправності потокового датчика.

Апарат повинен бути працездатний при живленні від:

  • бортової мережі транспортного засобу від 12В-24В;
  • мережі змінного струму (220±22)В, 50Гц;
  • вбудованого акумулятора протягом не менше 3 год.